mie sain kämpän! tai siis huoneen, mutta ulkomailta kuitenkin. Maksaa ihan saatanasti, mutta ei voi mitään. Olen sitten oikeasti lähdössä, todella pelottavaa... Enää ei kuitenkaan tunnu joka toinen päivä siltä, että en haluaisi lähteä. Nyt se on enää noin joka neljäs :) Olen siis jo melko innoissani. Olen nähnyt paljon unia ensi vuodesta. Hyviä unia. I think I will be just fine :)

Valmistautuminen lähtöön on alkanut. Olen ollut viikon laihdutuskuurilla, pelkkää ananasta, ruisleipää ja erilaisia salaatteja. Olen yllättynyt miten helppoa kaikista herkuista luopuminen loppujen lopuksi olikin, vaikka töihin tulikin juuri se pirun hyvältä tuoksuva solero flurry...Olen päättänyt, ettei minua tulla tuntemaan siellä maailmalla as the big, fat finnish chick. Okei, en mä nyt tässä kahdessa kuukaudessa mitään suuria ihmeitä varmaan saa aikaan, mutta prosessi jatkuu sitten perillä. Ei sinänsä, että ne brittitytöt mua ahdistaisi (vaikka onhan sielläkin katen ja keiran kaltaisia yllättäjiä) mutta kun sinne tulee niitä kaiken maailmaan ruotsalaisia ja ranskalaisia, jotka on kaikki kuitenkin pieniä ja nättejä. Kompleksit ei iske niin pahasti, jos saan muutaman kilon pois ennen sitä :)

Mun ajatusmaailma kuulostaa muuten melko kieroutuneelta kun luin ton edellisen. Ihan vaan tiedoksi, en mä koko ajan ajattele painoa ja ruokaa. Aina välillä vaan.

Kirjaprojekti: sain luettua herran toisen kirjan, Diaryn. Ei niin hyvä, mutta mielenkiintoinen sekin. Hieman kieroutuneempaa kamaa. Aloitin Choken, jonka pitäisi olla kaikista oudoin kirjoista. Vaikuttaa jo nyt siltä; kertoo miehestä, joka ansaitsee rahansa esittämällä tukehtuvansa ravintolassa ja vaatimalla korvauksia. Ja joka hankkii sänkyynsä naisia käymällä seksiaddiktien anonyymi-kokouksissa. Miehet on sikoja :P

Ja minulla on uusi tuttavuus, jota en ole tavannut, mutta joka silti vaikuttaa juuri siltä, mitä tällä hetkellä tarvitsen :) Olen mysteeri-pau, ja jätän tämän tähän :P Tai, haluan nyt kuitenkin vielä korostaa, että kyse ei ole mistään netti- tai chatti-tyypistä! Ihan vaan että ette hypi johtopäätöksiin, jotka ei pidä paikkansa.