Onpa vapaapäivät mukavia. Ja lepääminen. Tänään ei ole tullut oikein muuta tehtyä, olen vaan makoillut krapulaisena sängyssä, lueskellut ja käynyt leffassa. Break up ei ollut niin huono kuin voisi luulla, itse asiassa melko realistinen. Ei ollenkaan lässy. Ja Vince Vaughn on kovin komea. Mä tykkään tollasista könsikkäistä :) Hyvin huolestuttavaa, että mä tosissani käytän tota sanaa...

Eilen oli hauska ilta. Käytiin yhteensä viidessä baarissa, ja oli mukavaa. Tuntuu hyvältä kun on ihminen kenen kanssa on niin hienoa. ja on rakastettu olo :)

Tatuointi ilmestyy jalkaan ensi keskiviikkona. Siitä on maksettu jo 40 euroa, joten tulee kyllä toteutumaan. En ole vielä keksinyt, miten kerron äipälle tämän...Tiedän ettei se pidä tästä, mutta tätä olen suunnitellut jo niin pitkään, että haluan tehdä tämän nyt. Pakko saada jotain aikaan. Ja haluan sen ennen lähtöä.

Minuun on iskenyt raha-ahdistus ensi vuodesta (ja toi tatuointi-hommahan auttaa luonnollisesti tähän kysymykseen...) Simo oli laskenut, että vuodessa kuluu noin 10 000 euroa, ja tuista tulee 5000 euroa. Eli puolet puuttuu. Ja en vaan ole onnistunut saamaan mitään säästöön. Tai siis vähän, mutta todella vähän. Pakko tehdä siellä töitä, ja aloittaa melkeinpä heti. Siellä on työnvälitystoimisto kampuksella ilmeisesti. Sinne siis. On inhottavaa, kun iskee ahdistus jostakin asiasta, niin se sitten leviää ja alkaa taas miettiä muitakin asioita, jotka ei ole menneet ihan putkeen. Niitähän mulla riittää...noh, pitää ottaa vaan kirja käteen ja työntää asioita pois mielestä puuhailemalla muuta. Olen oppinut olemaan ajattelematta monia juttuja. Aina se ei toimi, mutta onneksi useimmiten.