eilen sitten koettiin ensimmäinen palohälytys. kello oli 1.20 kun alkoi ihan järkyttävä meteli, ei siinä muuta ehtinyt kuin vetästä housut jalkaan ja lukita ovi ja ei kun ulos. ei ollut takkia ja oli aika mukavan viileetä. puoli tuntia siinä meni kunnes päästiin takaisin sisään. mä en oikeasti pysty ymmärtämään kenen mielestä toi on hauskaa. ei kykene.

tänään tavattiin meidän personal tutor (joka englannissa ei tarkoita opiskelijaa vaan opettajaa) eli dr. niall palmer. Oli mukavan oloinen heppu ja yrittää nyt selvittää miten me päästään ilmoittautumaan ylempien vuosikurssien tunneille. kun me ollaan täällä periaatteessa ensimmäisen vuoden opiskelijoita. mutta olen nyt luovuttanut sen elokuva- ja tv-tutkimuksen kanssa, en minä nyt niille kursseille täällä ilmeisesti pääsee. menisi hieman liian vaikeaksi. joten keskityn valtio-oppiin ja johtamiseen (joka ei sekään ole vielä ihan varma...) eipä ne kurssit ole se tärkein juttu täällä tänä vuonna.

pelottaa hieman, kun tänään on ensimmäiset bileet mihin olen menossa yksinään. saa nähdä uskallanko jutella kenenkään kanssa. ja huomenna on sen musikaalin eka kokoontuminen. saa nähdä millainen projekti on kyseessä, miten pro-meininki täällä on. auditionit on vasta lokakuun puolella. olisi kyllä tosi hienoa päästä mukaan vaikka ihan pieneenkin rooliin, siinä ainakin tutustuisi ihmisiin ja pääsisi laulamaan :) no katellaan. kaikki siis ok, huone alkaa näyttää ihan kivalta, kun olen saanut kortit seinälle ja kaikkea. rinkka on kyllä edelleen purkamatta lattialla...ehkä huomenna...