hehee. halloween meni, en sitten jaksanut mitenkään erityisesti pukeutua, mulla oli vaan huivi ja leikkipyssy ja olin maantierosvo. hyvin lyhyessä hameessa :) ja kurpitsakin tuli tehtyä. taisin tehdä myös uuden ennätyksen, löhöiltiin keiranin kanssa sisällä kaksi vuorokautta putkeen, ruuatkin tilattiin muualta. saatiin katottua yksi kausi family guyta, se on kyllä mun uusi suosikkisarja :) poliittinen epäkorrektius rules :P

tännekin iski talvi, kahdessa päivässä tuli tosi kylmä. tai siis, joku 10 astetta. ehkä en valita, kun kävin kattomassa noita suomen säätietoja :) mutta käsineet pitänee hankkia.

synttärit on tulossa, oletan että lahjat on postissa jo. osoite löytyy tästä blogista, syyskuun puolelta, jos ei vielä ole kusti lähtenyt polkemaan. sinä päivänä tulee myös kuukausi täyteen tota seurustelujuttua. joten odotukset tuolta poikaystävärintamalta on aika korkealla, jonkin asteista hemmottelua/kallista ravintolaa/lahjomista olisi paras olla luvassa, tai voi jäädä juttu lyhyeen. ei vaiskaan :P vaikka olen kyllä pitänyt huolta siitä, että päivämäärä on tiedossa täälläkin.

kaikki vinkuu kuvia. sori, musta on tullut niin nyhvö, että en oikein käy missään mistä saisi mielenkiintoisia kuvia...täytynee yrittää...no, tossa on nyt mun kurpitsa :)245619.jpg
245618.jpg

ja laitetaan nyt vielä keiran jeesuksena. koska se oli kohtalaisen koomista :) jeesus juomassa olutta :) ja tulen luultavasti näkemään tota hametta vähän useammin, koska se on kuulemma niin comfortable...jipii...
245625.jpg