no, nyt on taas kaikki hyvin, mies on kotona ja sen takia ei ole enää aikaa päivitellä niin usein :) ruotsi oli kuulemma ollut mukava, mutta ei niin kiva kuin suomi, hahaa! mä olen linnottautunut tänne keiranin taloon, torstaina käydään teettämässä mulle omat avaimet, niin voin kulkea vapaasti. tänään herättiin siihen, että ulkona oli lunta! hassua. tosin nyt se on jo melkein kaikki muuttunut vedeksi...

pääsin kevään musikaaliin. mokasin pääsykokeissa laulussa, mutta sitten ne pyysi muutamaa meistä vielä laulamaan erikseen, eli antoivat toisen mahdollisuuden :) mulla on ainakin yksi kohtaus, saatan saada toisen riippuen miten menee harjoituksissa (kaikilla on maksimissaa kolme kohtausta, joten vaikkaa kuulostaa vähältä, niin olen ainakin mukana). ja soololaulua! kohtaus on siis minä sokkotreffeillä golfia rakastavan miehen kanssa, ja sitten siihen kuuluu laulu, 'single man drought' se on duetto yhden toisen tytön kanssa, mutta me lauletaan aika vähän päällekkäin. muut laulu on mulle vähän liian korkeita, niin jos lisää kohtauksia tulee, ne on vaan näyttelyä. mutta olen tyytyväinen tuohonkin, kunhan vaan saan laulaa.

työhakemuksiakin olen alkanut laittaa erinäisiin paikkoihin. kaikista mielenkiintoisimmalta tällä hetkellä kuulostaa fundraising researcher yhdelle hyväntekeväisyysjärjestölle. tiedä sitten, mitä se käytännössä tarkoittaa. katellaan. keiran haluaisi jo kesäksi suomeen, mutta en sitten tiedä, miten se työnhaku sieltä oikein onnistuu, kun olen täällä englannissa. mennään huhtikuussa näillä näkymin lomalle marokkoon, kun ryan air lentää täältä marrakeshiin. sitten mulla on kaikki mantereet (paitsi antarktis...) kasassa!

ja uudet kurssit on todella mielenkiintoisia. odotan innolla johtamisen sivuainekokonaisuden tekoa ensi vuonna, kun toi human resource management on niin kivaa. ja media, politics and policy in america on juuri mun juttu, tosin hieman helppoja asioita, mutta mä tykkään sellaisista. katellaan, josko tuolta löytyisi jotain niin mielenkiintoista, että siitä saisi vähän vääntämällä gradun aiheen, mä haluaisin tehdä jotain, joka liittyy mediaan. no, katellaan.