onpahan kulunut taas aikaa. edelleen odotan, että saisin aloittaa työt. en oikein ymmärrä, että mikä siinä mättää, kun ne jahkailee niiden yksityiskohtien kanssa (olen niiltä yrittänyt kysellä, mutta aina vaan sanoo, että pian otetaan yhteyttä). hieman turhauttavaa, kun ei ole rahaa, enkä viitsisi ottaa lisää lainaa kuitenkaan, kun on tiedossa töitä, ei vaan tiedä koska. perkele.

riku on täällä, on aika jännää :) ollaan käyty ulkona, ja minä kierrätin sitä täällä uxbridgessa, vaikka eipä täällä mitään erityistä ole...huomenna mennään museoimaan, ja sitten minun ja luleen täytyy viedä se elokuviin, ksoka se voitti meidän oscar-vedon. en voi uskoa, että mä hävisin taas! tai en voittanut. tällä kertaa minulla oli miessivuosa ja paras elokuva väärin, rikulla vaan miessivuosa. kaikki muu oikein! ärsyttävää. mun on pakko jatkaa tätä perinnettä niin kauan kunnes voitan!
ja kaisa ja eve tulossa ensi viikolla. ja jossain vaiheessa pitäisi väsätä kaksi esseetä.

musikaalin kanssa menee hyvin. olen lavalla rintsikoissa, ja tänään sain kuulla, että kivat on tissit koko porukalta (palautteen annossa :P). laulun kanssa oli ongelmia aiemmin, yskä edelleen vaivaa. mutta minulla oli yksityistunti meidän vocal coachin Ianin kanssa, ja se neuvoi minulle erilaisia tekniikoita miten saada hengitys kuntoon. ja ilmeisesti jännitän liikaa kaikkia lihaksia kun laulan, se joutui käyttämään melkoista väkivaltaa, että rentoutuisin. ja käytän vaan oikeaa puolta naamasta, vasen puoli on kuin halvaantunut. se johtuu siitä, että mulla on huonompi näkö vasemmassa silmässä.

keiran sai vissiin täältä kesäksi töitä. tapahtumajärjestämistä, eri festareilla sun muissa, ympäri englantia. se oikeasti lähetti yhden hakemuksen, ja heti sai töitä, ilman mitään kokemusta...toivottavasti se nyt onnistuu, jos mulla on se käännöstyö ja sillä se, niin olisi molemmilla rahanlähde, ja voitaisiin asua täällä kesä (luultavasti muutetaan sitten brightoniin).