heips
se matkapäiväkirjan toinen osa on kyllä tuloillaan..on tällä hetkellä sellainen stressi päällä, ettei jaksa keskittyä. tentit alkaa ensi maanantaina, ja vaikka ei pitäisi olla mitenkään hirveän vaikea juttu, kun olen okeasti käynyt luennoilla, niin silti jännittää. ja töiden teko kokeisiin lukiessa lisää stressiä (olen empiirinen todiste tästä). elokuvateatterityö on ehkä helpointa ikinä, tähän mennessä minut on koulutettu repimään lippuja, siivoamaan saleja näytösten välissä ja pitämään ovia auki asiakkaille. tänään on koulutus lipunmyyntiin ja ruokakassalle. vähän vaihtelua :)

ylläri-pylläri, kuulin vihdoin käännösfirmasta. laitoin niille sellaisen olen närkästynyt sähköpostin, ja ne laittoi vastaukseksi sopimuksen tulemaan. nyt olen allekirjoittanut sen ja hoitanut muut paperityöt, mutta taas ei ole kuulunut heiltä vastausta, joten luottamus firmaan ei ole mitenkään korkea. hassua, kun se on kuitenkin iso jenkkifirma ja kaikkea, että luulisi että ne olisi tehokkaita ja kohteliaita.

suomeen olen tulossa käymään juhannuksen aikoihin neljäksi päiväksi. en jaksa odottaa :) olen kateellinen keiranille, kun se tulee sinne jo toukokuussa, tosin vaan päiväksi pääsykokeisiin. se ei pääse juhannuksena, kun on töissä glastonburyssa. olisin halunnut tulla provinssiin (tori amos!!!) mutta en saanut töistä vapaata niin paljon. lontoon tori-keikalle olisi vielä lippuja, mutta ei toi rahatilanne oikein anna periksi. haluaisin mennä myös parturiin, kun haluaisin vaaleammat hiukset, mutta sama juttu. ja odeonilla on vain kerran kuussa palkkapäivä...eli toukokuun 23. odotellessa...aletaan pian hakemaan hoasilta kämppää, toivottavasti onnistaa ja saataisin dommalta asunto. totuin niin asumaan kampissa kävelymatkan päässä kaikesta. ja jos keiran pääsee sinne kouluun, niin se olisi otaniemessä, eli bussipysäkit on siinä vieressä. musta on tullut käytännöllinen :)

nyt täytynee mennä kirjastoon lukemaan. perkele. kun ei jaksa.