heips.

alkaa olla stressi pikkuhiljaa ohi, viela kaksi tenttia ja silla selva. ei jaksa enaa lukea yhtaan...toitakin teen periaattessaa kokopaivaisena jo, olisi mukava, etta voisi keskittya vaan rahan ansaitsemiseen :)

Keiran oli paasykokeissa suomessa, meni kuulemma hyvin. olisi kylla melko hienoa, jos se paasisi sinne kouluun, helpottaisi alun kulttuuriin sopeutumista ja ystavien saamista varmasti paljon. asunnon hankkimisessa koettiin pienoinen takaisku, kun hoasilta sanottiin, etta syyskuussa kamppia annetaan periaatteessa vaan uusille opiskelijoille...perkele.olisi ollut niin paljon helpompaa ja katevampaa muutta ensin ainakin hoasille. no, laitetaan kuitenkin se hakemus, ei sita koskaan tieda. minun pitaa sitten tulla elokuussa jo aiemmin suomeen asunnonhakuun, jos ei hoas onnistu (toisaalta kuulostaa ihan kivalta ajatukselta..). taallakin pitiai ruveta etsimaan asuntoa loppukesaksi, keirnin vuokrasopimus loppuu kesakuun lopussa. mennaan varmaan johonkin hostelliin asumaan, on helpompaa niin. kunhan keiran nyt vaan saisi ensin toita. se oli ef:lla tyohaastattelussa, kielikurssiopettajaksi. olisi aika koomista, etta rikkaat euroopan pennut maksaa itsensa kipeaksi etta paasee lontooseen oppimaan englantia, ja sitten opettaja olisi keiran :P

olen ollut taas flunssassa, melko arsyttavaa...varsinkin kun minulla ei ole palkallista sairaslomaa. mutta, sainpahan katsottua euroviisut. suomi olisi kylla ansainnut enemman pisteita, ja se voittajalaulu oli ihan paska. tylsa. mutta oli ihan tyylikkaat kisat, tosin joulupukki oli vahan outo veto..

olen muuten keksinyt itselleni gradun aiheen, tai ainakin pohjan, milta lahtea liikkeelle. sain yhdesta esseesta A-, joten kaytan sita pohjana aiheen muodostukselle. koska se oli yksi harvoista esseista opiskelu-uranio aikana, jota oli oikeasti hauska kirjoittaa. aihepiiri olisi amerikan presidentit hollywood-leffoissa, ajattelin keskitty clintonin aikakauteen ja yritta arakentaa jonkinlaista kategorisointia siita, miten presidenttiys on kuvattu 90-luvulla leffoissa. no, katellaan, voi olla, etta aihe tyrmataan taysin.

nyt takaisin lukemaan, vaikka mieli tekisi vaan pelata gameboylla. keiran on opettanut minulle miten pelata pokemonia, ja olen hieman jaanyt koukkuun...olen myos ruvennut malaamaan, ja olen jopa jonkin verran hyva siina. tosin olen vasta tehnyt kaksi tekeletta. mutta mukava huomata, etten ole taiteellisesti ihan niin tumpelo, kuin kuvaamataidon tunneilta muistin.

ja se matkapaivakirjan toinen osa tulee kylla, kunhan vaan saan nama tentit tehtya..