ihan sitten sen kunniaksi, että ostin lennon suomeen (10.8. saavun), niin täytyi minun vielä kerran thedä visiitti paikalliseen sairaalaan...eilen töissä yhtäkkiä silmissä sumeni ja sydämensyke nousi yli 200:aan. takykardia oli diagnoosi, ei selvinnyt syy, suomessa täytyy mennä sydänlääkärille. että sellaista. on se kummallista, että ei yksi ihminen voi sitten koskaan olla täysin terve. mutta, olinpahan ensimmäistä kertaa elämässä ambulanssissa, ja ne pisti oikein valot vilkkumaan ja piipaan päälle. ja minut vietiin työpaikan (elikkäs elokuvateatterin) halki pyörätuolissa, sekin oli melko outoa. nyt on olo ihan hyvä, mutta oli se melkoisen friikkiä.

ai niin, ja nyt on minulla neljäs tatuointi. vasemmassa olkapäässä, keiranin piirtämä persikka, koska saan mustelmia niin helposti. se oli niin hieno ja originaali piirros, että tatuoija otti oikein kuvan valmiista työstä portfolioonsa :)

kolme päivää töitä jäljellä, jipii :) ehkä ne ton mun sairaskohtauksen jälkeen antaa mun olla lipunmyynnissä, kun siellä saa istua. se on mun suosikkihommaa, juurikin ton istumisen takia. maanantaina mennään lewesiin keiranin kasvattivanhempien luokse, ja sitten perjantaina aamulla lennän minä. keiran jää lewesiin ajamaan ajokortin siis. mutta on se edelleen tulossa. vähän myöhemmin vaan.

eipä muuta, pian nähdään :)